Tuesday, August 15, 2006

Roligaste leksaken idag.

Prova Fyre, ett slags program till din dator där du kan leka fram fina bilder. (Du som kör Windows och tycker det är trixigt att hitta vad det egentligen är du ska ladda ner, här har du installationsfilen.)

(Jag tänkte just försöka fixa en fin screenshot, men programmet crashade med det här fantastiska errormeddelandet: "Histogram on Fire! Histogram has entered an nth complexity binary loop. Flux cascade scenario imminent. I hope you have a recent backup." Det tyckte i alla fall jag var lite kul. Du behöver inte hålla med. Kolla det feta galleriet i stället.)

Bild genererat av FyreUpdate: Det slog mig just att det ska ingå i själva konceptet för den här bloggen att jag ordbajsar en otrolig massa och att jag har lite bilder. Bilder är trevligt. Alla gillar bilder. Och därför ska jag ändå fixa den där screenshoten, eller vadå screenshoten, jag menar en bit av en bild som programmet generar. Kolla. Här. Fint va? Det kanske bara är jag.

1 comment:

  1. Fast det är väl sån där de har fuskat och slängt in en bitmap? Eller?

    ReplyDelete

Simons blogg där han skriver ibland.

Followers